thinking about my next move

måndag idag igen, vaknade vid 8 sen var de kört då kunde inte lilla jag sova mera, täntke gud vad bra då kan man tvätta , självklart upptaget . mne nu var jag nere och fick 2 maskiner :d LYCKA !

får man en liten mur jämte sig ?
jag kanske tycker så här för jag vet om att det blir lättare?
men det är väl inte fel?
varför inte skapa upp ett försvar ?
det är väl skit smart tycker jag?

Har nu vart här själv i en vecka och jag har tänkt varje dag
WHATS MY NEXT MOVE??
börjar bli rastlös i kroppen och känna va fan är jag här själv så kan jag lika väl dra någon annanstans också?!!

så nu börjar planer smidas i huvudet och jag itne någon vidare koll på någonting det är mest ett stort virrvarr av frågor och funderingar..

thailand? bergen?spanien?cypen?usa?sverige?
eller helt enkelt ta min väska åk till flygplatsen och se vart jag hamnar...

så ja hör ni itne ifrån mig tänk då förhoppningsvis att jag ligger på en strand och har de gott!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0