lugn dag

kunde inte somna inatt, låg och vred och vænde kollade på legend of the seeker. somnade kanske vid 03.00 elelr var den nu kan ha varit kænns som mycket mer..

Vaknade sedan upp av grannens væckarklocka!! SUCK och inte fan verkar hon vakna før att stænga av skiten!! GAAAAH så dær uppe med tuppen tryckte jag in øronpropparna!! och ætnligen somande jag om tog sin lilla tid men somande tillslut! klockan ringde sen snooozade en timme ca sen fløg jag upp måste ju hinna med tåget..
25 minuters færd till jobbet
SÅ LUGN dag på jobbet...
forsta barnet kom kl 14.00 så väldigt segt men hann läsa ut min bok Guccikrigen

påbörjade nästa bok Mig äger ingen

efter de jobbet bar de av till stena lina. angelicas första dag idag de hade gått så bra sa hon :) härligt!!

nu äntligen hemma lagade lite snabb kvällsmat pasta å korv. nu ligger jag å fiser lätt i sängen å bara degar var en lång natt och en lång dag..

ska slänga upp mer bilder på bloggen mamma klagade att de inte kom ngn bild på henne hihi så får göra henne till lags :) inte lätt alltid att få upp bilder då internet cpar sönder hela tiden!!!

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0