måndag

Tillbaka i oslo bussen gick 8 i morse, mamma körde och vinkade av mig!!
väl upp i göteborg kom lilla söta kim och vinkade på mig hela 15 minuter hann vi prata hon ahde målat en fin teckning och köpt klubbor till mig.. sååå super gulligt!! SAKNAR DIG!! i juni ses vi!!! :)
kolalde sedan på en film på bussen som jag fick jag jonas Limited tror jag den hette så grymt bra!! härlig film sedan blev de legend of the seeker..
hemma på Sf hade tur andreas stod i dörren och han var gullig å hjälpte mig upp med väskorna:) väl upp packade upp precis allt gjorde i ordning i "skafferiet" så nu e de jätte fint;D wiiiie:)
gick ner å rökte och tjötade med kill kim sedan bar de av till jobbet på brandövning, kom dit å då grillades de för fullt så vi fick korv och hamburgare mums mums,, satt ute på lagret skit kallt trodde aldrig de skulle ta slut, men till slut så sprang vi alla ivrigt till bussen för akkurat ALLA ville hem!
så nu e jag hemma hos söta nagelica som har saknat mig tusan till och med ahft ned räkning,, hihih
så nu e de kos i soffan och sons of anarchy saft och chili nötter;F mysssss''
god natt allisammans ses i juni ni i halmstad!!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0