Lørdag!!

Vart på byn med lilla Oscar, satt på aker brygge och njøt av de fina vædret.
hem snabbt och fick sætta på mig byxor før blåsten var inte roligt desto længre man satt dær ,, suck suck mejn de blev en fin promenad:)
træffade oscars kompis Hasse, satte oss och åt på bryggan , sen plingade klockan då var de dags før mig att gå till jobbet.
jobbar i bilgaten idag såå många tyskar och de kan ikke ett enda ord på norska/engelska eller aj ingenting , snacka om kommunikations problem!! haha

nu sitter jag å marielle hær i bilgate å glor kan bilarna inte bara førsvinna så vi får sluta hahah
ikvæll ær de vin som gæller en jævla massa vin, har min 3 liter bag in box den ær så lockande just nu!
ska hem snabbt som blixten duscha sen upp till anna å sanne och pimlpa vin :)
børjar ju inte førræn 16.15 i mon så de e helt OK!!

så men nu blir de ingen mer uppdatering idag før de kommer jag aldrig hinna høhø
så hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0