lördag söndag måndag

helt galen helg (lördag) hade sjukt kul och betedde mig precis som alla andra party svensker..!
ja detaljer kan jag ge er som känner mig väl hahah höhöh
söndag ja då vaknade man seeent gick å köpte pommes frites på Akes å´cola. sen bar de av påjobb jippi mår lite så där hahah guest service ja men de gick galant ändå jag ärju så bäst ! hahah...
sen hem till angelica och hennes jävla roome mate jag får frisspel.. ja sucksuck  ...
måndag måndag seg dag uppe tidigt vart på möte med jobbet sen ska man ju festa idag men jag e fan sliten å sjukt trött sen helgen.. så nej jag följde med angelica och hennes pappa tillFridays åt god mat gick sedan och såg Best view in Oslo.. as nice tog en god öl sen hem till SF packade väska å mötte alla ja precis alla fulla människor hahah jag vill INTE MISSA MIN FÖRSTA 17 MAJ IMORGON!!! DE SKA BLI EN UPPLEVELSE SÅ UPP TIDIGT OCH AVNJUTA OSLOS NATIONALDAG!!!

NATTI NU HAR JAG APRTID INNAN MIN KÄRA FLICKVÄN BLIR HULKEN Å SLÄNGER MIG PÅ SOFFAN!
NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0