Ledig HELA dagen

Köpte lunch och åkte till angelica med god max mat :) såå gott var de, sen tog vi en fika å kaffe på de och sedan självklart ett bloss !! stannade kvar på hennes jobb ända tills hon slutade 17.00 , medans jag satt där så ringde temp team börjar nytt jobb på måndag Kantine :) Lycka mellan 10-14 måndag-fredag! känns så jävla bra nu ahr jag mitt efterlängtade dagjobb:D WIEE
stack sedan ehm med massa bullar som angelica ändå skulle slänga, lämnade de uppe i köket alltid ngn som blir glad :)
stack sedan till oslo city på sko jakt åt angelica + en almenacka. hennes första dag på stena line i morgon.
jag som då inte skulle köpa ngt hittade ju själkvlart en skjorta men tur var den kostade bara 100 kr så jag menar de kunde man ju inte låta bli hihi Super söt var den!!
satte oss sedadn och tog en kvällsmacka mums köpte mig en god toast så enkelt å så jävla gott!

nu hemma äntligen betalt mina räkningar och städat undan, min älskade sladd till mobilen som jag glömde hemma kom idag med så nu ska jag lägga upp bilder, kommer bli lite SEN uppdatering men va fan gör man :P
ja blir en sen kväll idag fick precis tvättmaskin så de komemr ta sin lilla tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0