lägenhets jakten är i full gång!!

NÅGON SOM VET EN BRA LÄGENHET I OSLO?? HELST 3 SOVRUM!=)

jobbet ringde hoppade in å jobbade i 2,5 timme helt okej goa extra pengar.
vädret har varit underbart hela dagen , läste på facebook att de åskat hemma höhö lite skadeglädje hihi
´massa lägenhets sökande, angelica ska på 2 visningar i morgon, jag kan tyvärr inte följa med jobbar:( men hon får ta massa bilder så blir det nog bra=)
nu e de en rök, och ett eller två avsnitt av Sons of anarchy  som gäller,,så jävla spännande nu höhöh
bara lite irriterande att man e så sjukt trött vill egentligen kolla hela natten men men,
oj heltglömt bort ANGELICA fick en rumskamrat igår!!!!
hon heter också angelica och en pain in the ass!!!
eller ja inte skit jobbig bara själa grejen att hon e där!!
aja suck
inte bitter nej itne alls!!

OCH JA FAN VAD HON RÖRDE PÅ SIG I NATT!! TRODDE JAG SKULLE FÅ HENNE ÖVER MIG tror inte jag litar på den dära våning sängen....

mamma kära du ! be daniel kolla om  du har mikrofon på din data för isåfall ska du fixa skype så slipper vi betala så mycket när du ringer :)
om du inte skulle ha de så kostar en mikrofon ca 59 krpå chlas ohlsson"":) bra va!!
hihi och ja innan du säger de eller tänler de så ja mamma jag kan hjälpa dig när jag kommit hem:)

Nattinatti elskipelski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0