lägenhets jakt!!

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=28228361&reference=2011/4/30/1/282/283/61_1275913982.jpg

Kopiera in länken i sök området denna lägenheten ska vi gå på visning på!!!



precis snackat med malin .. lilla neo börjar bli sjuk igen stackars lite,!!

vart  hemma hos angelica hela kvällen å degat kollat en as bra serie!!
sons of anarchy
sjukkt bra! måste ladda ner!!
precis skickat iväg mail till tjejjerna som ska vara med på möhippan SPÄNNANDE!!

film sen natt för i mon ska jag sova hela dagen tror jag!!
vill ha lägenhet eller så vill jag hem eller så vill jag börja skita pengar!

röka mitt i natten ja tack men självklart AH SUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0