Intervju!! tåg mot lilleström

intervju idag morse ute i Lilleström, gick galant och de kändes så proffesionellt till skillnad från Logent!

Logent släng dig i väggen

till alla er som söker jobb må så vara i Oslo skit i LOGENT! de har noll koll och är inkompetenta!

resterande av dagen så har jag fixat med möhippan lite mycket som ska fixas men de går framåt

1 : A Pulverdagen idag! lycka mig till

måste ju för fan äta eller aj rätatre sagt dricka upp siten så nu ska jag köra stenhårt på detta tills nästa vecka när jag åker hem och fortsätter sedan när jag e tillbaka hemma i Oslo..

sen när de e slut så aldrig mer för fyafan vad de smakar hahah

nu har jag fixat skype med underbart nu ska jag bara se till att fixa de till mamma å syrrorna och lite sånt sen blir de skit bra:)

nä nu får jag fortsätta med mitt här men ha de kämpe godt! så ses vi på gatorna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0