hemkommen från majorstuan

åkte hem till angelica igår efter jobbet kollade på sons of anarchy såå bra! slaggade kvar hos henne somnade sen tå så upp tidigt hon började jobba 10 idag. hemma vid halv 10 ungefär så nu har jag skickat iväg 7 ansökningar till kiwi (typ ica affär) och hoppas på ett deltids jobb har skrivit ner allisammans så svarar de inte snabbt så ska jag ringa å terra dom lite hade jag tänkt!!:)
vill ha ett dag jobb!
ringde på ett gruppboende minns inte om jag skrivit det men de e mkt kvällar å sånt och jag vill fan inte sluta på stena line trivs som fisken i vattnet :) så ja ett dag jobb de e de jag måste finna :) om de inte går bra med kiwi ska jag nog fan skicka in till manpower de har mest dag tid typ om man tänker barnehagar och sånt. :)

de blir nog toppen!!
idag åker pappa ¨milla utomlands inte alls avundsjuk :P ha de så kosligt ;)

nu e jag trött som få har laddat mitt minnes kort med massa avsnitt av sons of anarchy så de blir slappt tills jag ska till jobbet så söker ni mig bara ring eller facebokka jag kollar den emellanåt :)
talk to you later looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0