fredags mys

mysig dag på byn med kim och tommy satt på en gullig liten båt nere på aker brygge, de drack öl men jag fick gott hålla mig för lilla jag ska snart till jobbet..
på väg till jobbet denna fina dag
nya fina outfiten!=) full rulle på jobbet idag , massa puckon men de får man ta :P jobbade i kombi de vill säga både i bilgate å check in. massa folk, hittad en polska som vandrade på kaia hon kunde inte ett enda ord på svenska - norska - tyska- eller engelska bara POLAND..
ja hon skulle med båte jag visade henne till guest service å sen ja kom hon med båten? då visar de sig att hon inte hade booking nummer utan ett nummer till operan?? sayn what? konstiga människor hahah
väl hemma så stack jag och andreas och rakel på bio kollade på Eagel" ingen hit, lite bitter faktiskt.. men men så kan de gå vart en mysig kväll iallafall.. satte mig sedan för att kolla datan nu för ca 1-2 timmar sen kommer jag in!?!?! NEEJ datan håller på att krascha så nu äntligen när jag kom in så har jag nu lagt över nästan alla bilder på minnes kortet så nu kan den krascha bäst fan den vill
blir nog så att jag köper ny data nästa vecka när jag kommer hem! så ja de blir en dyr resa hem till sverige.. men men nu e de lägge dags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0