en hærlig dag

SOv så længe jag kunde ahde en plan om att aldrig stiga upp emn min kæra mamma ringde och væckte mig vid 12 tiden  , så de var helt okej,,

hoppade in i duschen sedan bar de ut på byn, gick in till kiwi och søkte jobb ett dags jobb før fan vad jag trivs hær på stena line! han var intresserad och ska høra av sig før en intervju! och gør han inte det ska jag gå dit høhø

sedan køpte ett kort till min gubbe dan dær hemma han fyller ju stora 70 nu!! och jag ær inte hemma och kan gratta honom! men ett fint kort fick han iallafall.. hem lagade lite mat kolalde på en konstig men samtidigt bra film ROOM IN ROME vældigt speciell film. men jag tycker ju om de dæra lilla konstiga.. MAMMA DU HADE INTE TYCKT OM DEN! :p

så nu måste ajg jobba skriver mer sen hej hopp


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att jag väckte dig så fick du lte gjort. Hihi. Jag hade säkert inte tyckt om filmen. Kramar till dig från oss. <3 <3 <3

2011-05-05 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0