byn med tilda sedan jobb sedan fest

härliga dag. tilda och jag gick på byn shopapd elite runti vintage affärer!
var i en affär sedan där jag hittade en ODD MOLLY jacke , 249 nok!!! fyfan avd billigt den kostar minst 2000 i vanliga fall! ser helt oanvänd ut!!! OHH MY GOD snacka om lyckorus :Pmhihi

åt fiskbullar & potatis till middag såå gott!! sedan bar de iväg till jobbet :)
kom hem gick upp till kanninen åt lite fruktsallad emd kim dennis å satt å tjötade med cajsa. de skulle ut men ajg ahde inte bestämt mig, träffade tilda och johan å ja täntke va fam klart jag ska med ut hihi så jag vi drog till LIPP riktigt nice faktiskt. skulle ssedan ehm men vi fdrog till Fridays, en snabbis sedan bussen hem gick inom AKes pizza så nue  jag mätt å belåten på goa pommes:D LYCKA
nu e de sängen och legend som gäller men natti på er Love to you alll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0