<3

Efter allt de roliga tvättandet å städandet blev de en trevlig sväng på stasn träffade en kompis Angelica, drack kaffe å rökte alldeles för många cigg,:)
prata massor , sedan hungriga.. gick ner på aker brygga satte oss på en resturang där å åt gott himla mysigt, de blev spagetti carbonara fyfan vad gott och ja de satt där de skulle mat koman är total orkar nu knappt röra mig, kom hem och nu flökt ut mig på sängen rullgardinen nere tror de e dags för en sjukt tidig dag i säng!

grannarna spelar musik så man kan tro de e lördag. lite trevligt allt!=) känns att sommaren snart e här!!!

mamma saknar dig!
pappa saknar dig!
bosse saknar dig!
emma saknar dig!
milla saknar dig!
kim saknar dig!
melina saknar dig!
malin saknar dig!
emma saknar dig!


















Ni är mitt liv mitt allt och lite till!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

så fint du har skrivit. Vilka fina bilder. Vi saknar dig också. <3 <3 <3

2011-05-02 @ 21:03:36
Postat av: Emma syrran

Fint du har skrivit syster yster saknar dig som bara den älskar dig puss å kram <3 <3<3<3

2011-05-03 @ 17:04:21
Postat av: Malin

åååhhh..



vi saknar dig också!!!!!!!!

2011-05-03 @ 23:58:36
URL: http://ourhappydays.blogg.se/
Postat av: Frida

<3

2011-05-04 @ 00:14:00
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0