Tisdag ännu en gång

Uppe 05.00 segt som bara den men rätt så pigg ändå, tog telefonen högt i handen och ja min nät tappar/släpper den får den rätt i nyllet , Käken för att vara exakt fyfan världens fläskläpp känns det som.. suck trött blir man haha

H&m :s lager idag, roligt som innan men väldigt monotoniskt.. men tiden går så jävla snabbt så de går hur bra som helst,. har nu fixat mejl så jag ska söka fast jobb där och skita i Logent!!

efter jobbet blev de Fika med Kim-Robin härliga soliga väder, satte och och drack latte och bara njöt!
Underbart! hem sedan till soffpotatisarna de hade inte ens gått upp ur sängen,., haha vilka typer man bor med heheh :)
jag å patrik stack å köpte vindruvor sen kom vi ju på den Briljanta idé åh undra vem som får in flest vindruvor!!
Patrik 1:a 22 Vindruvor
Frida 2:a 19 Vindruvor

fyfan salivet rann så ja nu e patriks säng jätte trevlig, fast den var ju inte så fräsch innna heller så lite saliv vad gör det..:)

ny duschad och lyssnar på musik hör nu att sebbe har krypit fram in till patrik å andre så jag får väl ta och säga lite hej
så hej då till er pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0