Sjuk

sa ju igår att jag skulle på nya jobbet, mh de började skit bra , halsen började krångla för mig på eftermiddagen sen frös jag , du vet sån frossa när hela kroppen gör ont , kroppen ömmar, verkligen typisk feber frossa..
bara längtade hem igår för fy fan vad dåligt jag mådde..

kom hem tog tempen 39,8 i feber jippi.. har legar och svettats och frusit hela natten plus dåmed  ont i halsen, och nu börjar magen krångla,, suck,, lite medvind tack..!

angående jobbet så vette fan.. ska ju inte  dit idag (bra början sjuk andra dagen-) men jag e sp osäker den gruppen jag var i igår var lite knas också.. frågan e om det är värt det??
för fyfan vad tråkigt de var...

nej nu får de vara nokk, just de glömt säga de har lite planer på att sticka till bergen och rensa fisk""

massa planer ahha de tar aldrig slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0