Onsdag

Jobbet igår gick jätte bra! väldigt nervöst nu med allt detta bokningsystem men de funkade bra tycker jag, vissa saker fortfarande väldigt svåra men de går framåt!! börjar jobba idag 16-20 på samma ställe men senare på kvällen ska jag till check in lådan.. spännande!

johanna & daniel kom och mötte mig efter jobbet glad överraskning:)
nu idag ringde logent med jävla pucko alltså hon sa igår att jag skulle jobba idag sen skickade hon att de bara blev fredag sen ringde hon nu fö r30 minuter sen typ å frågade om ja kund ejobba och nu kan ja ju itne det för jag börjar 16 och då hade jag slutat ca 20.00! suck hade jag fått börja 06.30 så hade jag ju hunnit till bägge jobben!!
BAAAH
jaja johanna stack till h&m nu iallfall så de e ju bra!

nu ska jag bara dega lite väldigt seg i kroppen
efter jobbet ikväll ska ja träffa daniel och ta en liten promenad och bara prata strunt!

btw
Patrik & Andre DET ÄR TOMT UTAN ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0