Melina & Kim Mys!

dagen har varit lång och mycket, vart på kims kontor, druckit kaffe, snabbt till motorhaland få bilen servad, till malin å krille sen hem å äta. åka till malins mamma för att nu lämna min Älskade bil! den fick en sista jungfrufärd med mig min kära lilla Pinki!! Kommer sakna dej!!

kvällen kom och då blev det middagsmys med Melina & Kim, Taco på menyn! satt där det skulle eller ja där de inte skulle haha, jätte gott och så ett glas vin till det, suttit och tjötat som 3 hönor om allt och ingenting, helt underbart, fan vad jag saknar just de! sitta å tjöta om ja allt och ingenting,, sådat blir man lycklig av att man har underbara vänner som lyssnar på all skit och allt roligt! så glad jag har er!! för er som itne har de LETA UPP DET DÅ! och släpp det aldrig!!!

nu körde kim hem mig, precis lagt mig i söffan hemma hos mamman min, wimbledon på tv:n,

åh å en glad nyhet helt glömt bort Ellie melinas hund har fått 2 ursööta valpar! herregud de är inte större än min handflata!!
Natti på er i morgon bär det av till Oslo igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0