Måndag igen

morgon med johanna å jörgen, söta han gick och köpte lyxfrukost :) frallor & juice :) mums!

nu har johanna å jörgen begett sig tillbaka tll sverige , så nu kommer de vara tomt här en vecka. men sebbe sticker nog inom han:)
ligger och pluggar in fisk recept och fisknamn , norskan alltså ahha så roliga ord haha:) har nu ändrat min facebook till norska nu jävlar ska jag lära mig norska språket ska bli BÄST!! hihi

till mitt nya jobb nu idag då 15.30 på möte först ,, spännnade men jag är så sjukt nervös. men som alltid man lär sig alltid alla nya jobb och de går fort, som sagt största utmaningen nu är ju att fatta vad de säger .

bli nog kanon,

Låt idag - Flightless bird american mouth Med Iron And Wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0