Mammas magiska närvaro

sov som en gud i mammas och bosses sköna bäddsoffa, kollade på bad boys men inte ens de kunde hålla mig vaken, vaknade vid 6!! wooohoo! sovit hela natten fatta från 22 typ till 6:) LYCKA!  tihi

bosse hade köpt goda frallor till frukost åt som ett svin! eller ja jag åt en HEL HALVA!! mums vad gott äntligen lite mat i magen. de enda jobbiga e att jag just nu inte känner så mycket hungerkänsla,, men ändå fullt medveten om att jag måste äta annars så blir de nog fan inte bra,, mh detta får man se upp med,,
tog en dusch en helt ny människa flera ton skit och intorkad svett försvann så nu jävlar e man brand new!! inget bäst före datum här inte EVIGHET!!
tänk vad en liten dusch kan göra,, sitter nu och degar i mammas soffa, gör absolut inget vettigt, ska snart iväg med mamma å bosse till Gomidda, lunch dags. får se om jag lyckas klämma i min ännu en halva haha nä nu jävlar här ska de tryckas!!!:D

här e det sådan vårkänsla att jag egentligen inte vill åla tillbaka till Oslo , tack vare de jävla snön! och att det är såå otroligt kallt!! jädra skit väder,, jag hatar snön å kallt kan inte säga det nog JAG HATAR DET!!!

men nästan intill fågelkvitter nu ida så jag e väldigt nöjd, hm måste bara bestämma mig för vilken dag jag ska bege mig tillbaka till Oslo..:S jaja allt löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0