Helgen över..

åkte hem till Oslo i lördags, blev mött av mina grabbar, patrik, andre, å sebbe:) såå trevligt så! vi stack hem de beställde pizza, och sedan satt vi å drack öl! väldans trevligt, stack upp till köket där alla andra också festade till det, de flesta var där till och med du den 2 meter långa mannen!!

vi stack sen till Fridays! as nice! kändes som hemma as trångt skit mycket folk ja nästan som hemma skillnaden e från hemma att då e det vi tjejjer som är ute! GIRLS NIGHT OUT!!Saknade er nåt så otroligt! och ikväll och alla andra kvällar nu då e det BOYS NIGHT OUT och JAG haha, de var rikgit kul,

Söndag SEGA , man känner att hela huset sovet, alla hade en bra kväll. så här tyst är de aldrig ..

låg i sängen å degade heela dagen, somnade sen vaknade för nu var det pizza dags:) Aker pizza vad annars haha  (finns kvar i kylen mums..:)  kollade film och hade de bara allmänt skönt å mysigt!.

satt och kollade min mejl igår med jag som brukar vara duktigt har itne vart så duktigt.. jag skyller på att jag blev sjuk. har förhoppningsvis en intervju på ett cafe:D så de svarade itne nu men hoppas de ringer tillbaka snart..!

jobb på h&m i veckan nu de ska bli roligt får la ta och kolla om kim-robin eller någon jobbar också!!

så idag massa på tapeten, till banken förhoppningsvis på intervju , städa!, och kanske jobba man vet ju aldrig så jävla irriterande att man blev sjuk på sin inskolningsvecka.. suck suck. för nu e det ju andra nya där med!

jaja  min typiska jävla otur!!

nu in i duschen välförtjänt!! eller nä tar ju det efter städningen!!!:P

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0