Fortfarande sjuk..

febern ville inte släppa, feber hallucinationer hela natten, blir rädd att de aldrig ska bli morgon.. vaknar upp med kvartars, halvtimmars mellanrum ena gången fryser jag så att de känns som om jag sitter i ett frysskåp medans andra gånger så känns det som jag är huvudmåtiden på sommaren grillfest..

allt om andra världar jag vette fan vad som är verkligt , sjukt jobbigt. pratade med min älskade mamma i morse och ja tro de eller ej jag tog min väska och gick och här  sitter jag nu i min mammas älskade soffa och känner mig redan mycket friskare,,
doktorns besked OJ ja du du har halsfluss!! No shit sherlock!

har nu inte ätit en tugga sen i måndags och fyfan e de så här ni anorektiker har de,,? en sak kan jag säga anorektiker de kommer jag aldrig till bli, för svag, för de gå runt och ha ständig magkramp HELL NO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0