fina soliga dag!

Trött seg, satt och njöt i solen efter jobbet, sedan hem lagade spagetti å köttfärssås, har nu spenderat väldigt mycket tid att läsa min bok ! den är så bra!!,
jobb i morgon också, känns hel tokej för snart e helgen här igen! härligt! ska nu börja ordentligt leta efter jobb uppe i bergen, !!

ÅH fick ett brev av pappa idag :D GLAD JAG BLEV!!!
saknar dej pappsen!
funderar på att lägga mig i sängen och kolla legend of the seeker, en av killarnas sista lvällar idag så vette fan hur jag ska göra..

ska nog ut och ta en öl med oskar i mon ska förssöka få med meg de andra också!!

trevlig helg som väntar med massa skoj,
Lördag blir de till kim-Robin och hennes polare, fira ngn som fyller år!!

men nu e de slutt
och jag just de jag tänker alldeles för mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0