tiden susar förbi!!

igår när jag kom till jobbet så var inte med "boss" där , så jag bara jaha hur hämtar jag nu bröd utan bil?? men de löste sig brödet räckte lång väg till arbetarna både på dagen å natten. så de blev bra!
slapp köra den hemska bilen också om inte annat,, helt suk bil. haha
nu idag när jag kom så var hon nte där heller å jaa bara suck suck dör idag hade inte brödet räckt.
hittade numret till "bossen" åå hon bara nej men de sa jag til Ole att han skulle fixa , men HALLÅ D HAR HAN ITNE GJORT!!!!  så jag hittade denna Ole å då körde han å fixade brödet.
gaaah!!!
nu e jag hemma å segar innan nästa jobb.. sitte ri köket å glor på scrubs.
snart bara att göra sig i ordning check on tror ja eller nej e nog fan bilgate..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0