strömmen - stena line

hej hopp där ute!!

idag gick tåget 09.10 ut till strömmen, la mig i soffan precis innan öppningen och släckte ögonen idag avr Frida väldigt trött..
öppnade vid 10.00 sen rullade folket in herre min tid vad folk de har varit idga massa ungar och de har till och med hyrt barn bilar..
ca 40 ungar har jag nog haft på hela dagen, som mest under ett tillfälle tror jag vi var 15 ! fyfan med gap å skrik å sen att hålla reda på alla hahah ja men de gick skiit bra :)Man e ju Lite bäst :P

slutade 15.00 satte mig å väntade på tåget, precis när jag hoppar på tåget så kommer jag på att fan jag har glömt mina solbrillor!! suck!! sista dagen på detta jobb men nu får jag lik förbannat åka ut dit å slösa bort 50 minuter på att bara hämta mina brillor.... blir så trött på mig själv..
sedan bar de direkt av till stena line . mötte angelica på jernbanetorget

sedan var de jobb, hade en tjej på upplärning! KAN NI FATTA JAG HADE EN TJEJ PÅ UPPLÄRNING!!!! HUR JÄVLA BRA KÄNDES INTE DE DÅ!!
! så ja idag har varit en jätte bra dag! känns så kanon att brita (chefen) litar så fullt på mig!!

efter jobbet blev de hem för en snabbdusch stack sedan med nagelica hem till henne , köpte MC Donalds och krängde i soffan mums mums. så nu ahr vi bara tjötat å haft de trevligt rökt på balkongen å gottat oss !!

nu var de tänkt film men fan klockan går fort när man ahr trevligt så de blir nog ett god natt istället i morgon e de jobb igen så samla krafterna för i morogn e de också partaj !!!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0