SNACKA OM REGN!!

inte sovit en blund inatt, jävla hosta tar kål på mig.. suck massa slemm och äckel. stackars min rumskompis hoppas hon kunde sova medans jag hostade upp mina lungor..
klockan ringde och som vanligt visste jag itne vart jag hade röven när alarmet gick.
hoppade upp som ett skott 08.16 slängde på mig kläder å sprang ut
jippi de var Niagra fallet utomhus shiit vad de regande hann komma typ 3 meter sen var byxorna mina och jackan dyblöt.. bara gilla läget å halvspringa till bussen.

somnade gott på bussen, himla tid tog de idag tror att alal som egentligen brukar vara duktiga på att gå eller cykla till jobbet tog sin bil idag , bussen var en 15 försenad fram, vilket resulterade i att jag missade min buss fram sista bisten till jobbet så jag fick vackert gå. som tur var hade de slutat regna men men ,
karbonader lagades de idag i full rulle. mackor skulle fram  etc.
jag är så FLINK! första dagen på jobbet ensam efter bara 1 dag å jag fixade de galant!!:) lite stolt e man allt :)

nu ligger jag utslagen på sängen å ska snart till jobb på stena :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0