PRIDE I OSLO!!!

PRIDE I OSLO

Jag som alltid ær på pride i stockhoml hade idag noll koll.. suck kommer hem från angelica ska bara hem sen træffa cilie och shoppa lite, så går jag mot Oslo city , hør en massa musik och sedan MASSA fæger och abra tænker JAAAA fyfan avd roligt massa mænniskor och de kændes precis som jag var "hemma" i stockholm :D

Cilie och jag hittade varandra tillslut i vimlet av hærliga mænniskor och musik, gick och shoppade , hittade as fina byxor , trøja, . sedan satte vi oss på Akes och spiste pizza :) yummy!!!

LOVE LOVE LOVE
Baby i was born this way!

 

 


Kommentarer
Postat av: tilda

HAHAHA skvallrade johan för dej;)

2011-06-25 @ 20:13:37
URL: http://matildanordmark.blogspot.com
Postat av: Frida

haha nej vadå? visste ju om de men har helt missat datum å grejjer :P

2011-06-25 @ 21:38:47
Postat av: Matilda

Idag är det en ny dag! Glöm inte bort att vara glad :D

2011-06-26 @ 10:16:34
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0