Prepare Wedding!!

Torsdag
Träffade älskade syster milla, vi stack hem till pappa , handla god mat till kvällen för då var de grillning på menyn! hämtade sedan pappa på jobbet stack hem igen å förberedde maten , dubi å emma kom sen, alla åt som svin
så gott skinksnitzel,potatis sallad, bröd, sallad !! åhh super gott!
sedan blev de kubb spell, tjejjerna mot killarna, 2-1 till killarna, men men vi e inte bittra för de :P bara lite hahah
fan kubb kan man ju spela hela natten,,=)

körde hem , följde med milla, myspys, låg å bara prata å had de trevligt, sen somnade jag äntligen som en stock.. så svårt att somna s¨man börjar ju bli irriterad, så en pilla på de sen somnade jag å jag vaknade bara ca 2-3 gånger:D men somnade om lika snabbt:D UNDERBART!!

Fredag
Tidig morgon 11.10 bokad tid hos tandläkaren, usch , sköterskan kollade å hade sig på min visdomstand å ja självklart den måste vi dra ut!, så hon sätter första sprutan precis vid tanden, helt okej gjorde inte så ont. men sen sätter hon en spruta i gommen!! OH MY GOD! den gjorde ont! trodde aldrig de skulle vara slut. sedan kommer Gunnar min tandläkare å drar ut skiten,, så skönt att vara av med den!1
sprang sedan runt på stan och fixade de sista inför bröllopet i mon, klippning kl 15.00 hos amanda, blev jätte br ajätte nöjd! ingen överdriven förändring , kortare p lite uppklippt men jag super nöjd!
hem till malin sedan hjäälpte henne med tårtorna som skulle dekoreras, sedan åkte hon väg för å fixa sina naglar=)
å nu e jag hemma ätit kebab tallrikå de kan inte bli bättre.
ska nu också bara fixa klart en sak till sen e de slapning å en bra film som gäller.
GOD NATT PÅ ER OCH NI ALLA HOPPAS PÅ FINT VÄDER IMORGON FÖR DE LYCKLIGA BRUDPARET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0