Party Party

Igår efter jobbe gjorde jag å angelica i ordning oss før att gå ut å partaja:D , satte oss på gården emd de andra och ahde jætte tevligt! ,. de tråkiga avr att angelica mådde iten bra, inte pga av alkohol men hon mådde dåligt :( så hon stack tyværr hem.. vi som skulle ah våran førsta utekvæll.. suck suck.. :(

stack ut med alla de andra, drog en shot på rett in bar, sedan vidare till Fridays as lång kø så vi gick vidare till Yatzi.

och ja jag hade mina favorit skor ( de silvriga med killer heels)båda klackarna gick av å jag bara AAAAA så fan irriterande.. suck suck..

en as rolig kvæll ananrs førutom mina fina skor :D somnade vid 6 høhø sov som en stock avknade 14. sedan på stan åt med cilie på burger king.
och kollade på allt roligt folk haha ,

sedan var de dags för jobb, bilgate idag med, gick jätte fort med bilarna idag :d

efter jobb så stack ja å cilie å köpte is :D satt å tjötade å ännu en gång kolla på allt folk haha men tror dock tillslut folket börja kolla på oss, :P cilie bytte om till långbyxor, vi luktade i våra skor och ja man kan väl säga att vi såg nog rätt roliga ut haha

träffade sedan 2 kompisar till cilie, följde med de när de skulle äta på Egon, så idag har jag haft min första riktiga dag med bara norksar och då ensamm svensk :P asså fyfan hälften av vad de sa fattade jag  inte de gick så fort i mellanåt . men de e ju en vane / lära sak :) de skrattade litr åt mig men va fan de bjuder jag  på :D hihi

nyduschad å kolllar beverly hills och nu e de god natt allisammans!!! LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0