Onsdag



Flum kvällen på rummet ;)





















Mysig - dag idag hemma hos angelica i solen åt lite lunch..
sedan jobb & nu lite flumm i sängen och massa nice prata TIPS FRÅN COACHEN;) MUAHAHAH

kommer hem innan å frågar när den tjejjen ska flytta in i mitt rum , hon svarar i morogn tror jag , för igår skickade "ägaren" ett sms till mig å skrev hon komemr på torsdag så jag ba åhh vad skönt! då hinner jag städa undan idag efter jobbet då.
men ikke sa nikke,
kommer in i rummet jag å angelica då ligger de en lapp på min data,
hej frida du får flytta undan dina saker, för johanna skkulle flytta in här idag..
SAY WHAT?? bra man får information och bra att Ägaren vet att de har fått nycklarna och tillgång till mitt rum.., SUCK
snacka om säkerhet vem som helst kunde ju för fan g¨å in ta nycklarna och sedan in på mitt rum!!?
jaja har inte hittat tjejjen men hon dyler väl upp..

skönt dag i mon med jobbar bara 17.15-20.00 UNDERBART!!
natti folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0