NY UKE

måndag igen ,, va fan tar tiden vägen.. de går lite för fort nu.. känner att jag itne hinner med riktigt..
i morse var jag som en död sill i sängen herre gud idag var en av de många dagar somn jag säkert hade kunnat döda för att bara få ligga kvar i denne "underbara" säng! hann med bussen till jobbet ,(trodde ajg aldrig) halvsov å höll på att missa mitt stopp hahah
tråkig dag på jobbet. lagade ingen mat min chef var sjuk så kunde inte ta ngn bil till affären. pratade nog i princip hela dagen med angelica på telefonen å rökte :P enkelt jobb va:P
hann med den tidiga bussen hem UNDERBART!!
idag avr de ris & fiskbullar på menyn. och en jävla massa beverly hills!!
TO DIE FOR!!
stena jobb - bilgate full rulle like always
och nu hemma fortfarande berverly hills rullar för fullt :)
jag skrattar å gråter  och fatatr fan iten varför jag inte satt mmig ner å kollat på de tidigare,, var för länge sedan!!!
en snabb paus hä rnu med min kära blogg ska ner på en rök, och ringa lill malin  igen tror jag. saknar dig!

ja måndagen kom fort å den e slut lika fort så ännu en gång s'ger jag god natt till er hoppas alla haft en underbar dag!!!!

btw massa bilde rkommer i dagarna har bara vart lite lat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0