Æntligen har solen kommit!

vaknade upp i i rummet å låg å vænatde på att nycklen skulle vridas om. så sjukt nojjig øver att de kommer in ngn i rummet.. førhoppnigsvis e de denna johanna som dyker upp men man vet fan aldrig..

plockade undan lite åt frukost diskade ja lite smått och gott, tog sedan på  mig møtte angelica på aker brygge, la oss å solade ett tag sen satte vi oss på en bår i solen och bara njøt! nachos & pommes och en cola på de! kan iten bli bættre.

så nu ahr jag å angelica gjort upp planer.. høhø kryssning JA TACK!

i september førhoppnigsvis så sticker vi och arbetar på en kryssning, och skulle nu detta skita sig så blir de jobb i spanien på ett hotell!!

så aj ett lyckorus ligger øver mig nær ajg ser mig och angelica vakna upp å ha hela karibien utanfør vårt fønster!! HIHIH så just nu i detta NU så pratar hon med tina hennes platsmamma att hon ska kontakta henens kontakt som då kan fixa in oss FØRHOPPNIGSVIS å ge oss jobb!!!!!

LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0