Mys med kim å mia

linda å ja gdegade till film å jag bara mös å mö smed amanda., sedan drog jag till nordstan för att möta kim å mia !:D drog till en krog å satte oss ne rå tjöta å drack lite öl, sedan kom de ngr kompisar till de Jätte trevliga,
och ja sen var de ju de att jag skulle hitta hem till linda,., hmm suck!!
de alla förklarade hur jag skulle gå men ja jag har verjligen NOLL KOLL på göteborg gator å bussar åskit så ja jag hoppade på fel spårvagn, hamad vid liseberg, ÅH BARA SUCK HELT JÄVLA FEL HÅLL!!
gick av väntade på nästa spårvagn kom äntligen fram till brunnspaken hittade min väg till nisse terminalen å ja klart som fan at td einte går några bussar!!
JAG ÄR INTE BITTER :p
suck suck..

tog taxi å nu e ja Ämtligen hemma hos linda :D home sweet home:) kränger jordnötsringar å bara njuter att äntligen vara hemma hahah fyfan men jävla billig taxi 130 kr!! fan ingenting!

nu vaknade amanda snabbt men tror hon somnade igen ..
så ja tiller alla god natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0