Min førsta utskællning!

stress på jobbet lagade spagetti å køttfærssås blev as god ænda problemet ær ju bara att dessa karlar på jobbet æter som djur!! finns lapapr øverallt dær de står

HUSK AT DE ANDRE GJERNA VILL A LITT

???!! HALLÅ E DE NGN SOM BRYR SIG ? NEJ verkligen itne alla bara tar så øverdrivet mye och så ja de tar slut , så de kom en gubbe å skællde ut mig att maten nu var  slut iallafall køttfærssåsen , å jag påpekade de att du får klaga på dina arbtes kamrater att de åt upp allt utan att tænka på de andra! jag bara suck!!

inte alls pinsamt nær han sæger till mig framfør precis alla å jag står dær so den lilla flick svenskan och ska bara ta emot, suck suck

men sen kom han efter han ætit tackade før maten och gav mig ett smile :) han kænde sig nog lite dum :D så de kændes bra sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0