Midsommar!

Idag är de midsommar i regniga Oslo! suck fattar itne vad de e med detta väder, har de aldrig sol här?? här kan man aldirg bo kvar i en evighet då lär man bli deprimerad , känns ju fan som konstant höst. lite varmare men va fan , ja menar hallå!!! har aldrig vart så här blek i slutet på juni! och inte åker jag utomlands förrän December heller., suck suck.,
Idag blev de våfflor på jobbet, varmt och gott nu luktar man gott med stek os från järnet..
hemma nu betalat hyran och ja nu ahr jag ÄNTLIGEN sagt upp lägenheten! ska satsa på att flytta in i angelicas lägenhet så nu får alla ni hålla tummarna att de går och finns plats fr mig för isåfall kommer jag härifrån sista JULI!!!!
HÅLL TUMMARNA!!
kände ännu mer nu när tilda å johan flyttade att nu jävla var de dags att testa vingarna ännu en gång och göra något annat!
lönen kom också idag LYCKA!! så underbar lön ! och nu denna månad ska jag vara super duktig och itne slösa något måste ta igen för de månaderna jag inte sparat så thailand + motorcykel körkort HERE I COME!!
inte långt kvar så e drömmen klappad å klar!
johannas lön hade också kommit in så äntligen kunde man dra av litte på den skulden också :) nice nice !!
nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra till jobbet , bilgate idag med över 250 bilar!
jag anniken å cilie! Detta fixar vi Galant :)
Se you later
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA !!
Drick tillräckligt så ni minns dagen
ät så mycket ni kan
och ha de så jävla kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0