Litte kaos på jobbe :P

MASSSA BILAR , OCH VÄLDIGT LITE BANOR HAHAH MEN JAG Å CILIE FIXA :)
nu hemma med angelica åt lite spagetti så nu e jag mätt och go , lyssnar på musik kollat mitt konto har nu fått pengar från alal förutom melina å oskar så de känns bra :D pengar rullar in :d loooove IT!!
måste betala räkningar i dagarna med men palalr itne nu :P inte världens undergång om de blir lite sent.. höhö

måste ringa mamma med och be henne ringa min tandläkare tappat bort räkningen där :P hihi så de måste jag ah 800 kr jävla visdomstand och de värsta e att fantamej alla börjar ploppa upp!!! 3200 Kr om alla kommer nu suck!!! roligare kan man ju ha de!! men men .

solen tittade fram lite idag med :) man får vara glad för den lilla sommaren man får! i morgon är de midsommar så får se vad dagen bjuder på :) kanske lite god mat å lite vin :!
men nu e de hej då så ska vi kosssa osssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0