kort byxor å så börjar de regna..

1 hjälp utbildning CHECK!
as lång 4 tmmar , usch och ve jag e fan inte gjord för att sitta på föreläsningar blir så jävla trött.. så de finns inte! suck suck men nu e den avklarad ialalfall.
nu hemma äter skorpor å youggy mums kvälls mat aelle rinte haha var så sugen på pommes tack vare angelica som sa ngt med shiit pomfritt så självklart blev jag sugen på de höhö men faktiskt duktig som jag e så¨gick jag raka vägen hem utan att gå in Älskade akes pizza :)
tidig säng ikväll så väldigt kort å nu hej då ..

Kommentarer
Postat av: Anniken

Så flink, Frida! Ser at du holdt deg til skorpene.. ikke en liten cheeseburger engang. Stolt av deg :D

2011-06-07 @ 13:48:36
Postat av: Anniken

Så flink, Frida! Ser at du holdt deg til skorpene.. ikke en liten cheeseburger engang. Stolt av deg :D

2011-06-07 @ 13:50:59
Postat av: Frida

Hahaa jag är också stolt över mig!! hihi men de tog emot fan vad sugen jag var :P

2011-06-07 @ 14:52:23
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0