jobbe veckan har börjat

helt slut i morse när klcokan ringde. stack till bussen för idag bar de ut på nya jobbet, ute vid skedsmo.
hittade nästan pådiretk så de var skönt inte svårt alls, kom på jobbet blev visade hur de brukade gå till väldigt lätt!! så aj 4 timmar varje dag där e inte fel ska bara komma ihåg att ta med mig min bok så man kan läsa på bussen e ju trots allt 25 minuter fram och tillbaka så aj 50 minuyer i pendeltid. så de så :D kan man hinna läsa massa!

kom sedan hem angelica satt å väntade på mig nu har vi degat i sängen jag har kollat ett avsnitt av legend of the seeker, medans angelica total däckade jämte mig hahah sömntuta, ihih hade också däckat om jag inte satt på serien:P
nu måst hon vakna för nu ska vi på 1 hjälpen kurs!!
snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0