Jobba nær de e så fint væder nær man kan bli brun..

Vaknade upp hos angelica å gick upp strax efter 08.00 åkte hem och lockade håret:D ANGELICA HADE DEN UNDERBARA LOCKTÅNG SOM MIN ÆLSKADE KIM OCKSÅ HAR!!

så ja ajg åkte hem fixade håret stack sedan till angelicas jobb på en morgon kaffe å åt e croissant. sen slog timmen før jobb tog trikken till sker brygge å gick till jobbet å gud vad fint væder det ær!! åh jag som vill bli brun och fin till malins brøllop.. får fan ta solarium
hahah suck suck men de blir nog bra ..
nu var Brita å køpte pølse så snart ska jag också gøra de åh hungrug ochs ugne ja allt! denna pølse på mitt jobb ær så god så jag vet inte vad!! UNDERBAR helt enkelt..

får se vad kvællen bjduer på antingen blri de fest på SF eller ut på hovedøya, med en søt liten båt. så får se hur de blir ska ringa kim i vilket fall å se vad de gør..
men men hej hopp nu ska jag gøra lite nytta kanske :P hihih
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0