I HAD THE MOST AMAZING WEEKEND EVER!!!

igår jobbade jag på aker brygge hela dagen, de regnade coh vi frøs som fan suck vilken dag men de hænde en ljuspunkt, dær står jag och delar ut gavekort och så kommer fram en tjej och frågar på engelska vad man ska se nær man ær i Oslo de e hennes førsta gång hær,

och ja ba æhh vette fan haha jag e från sverige sp jag vet itne riktigt men typ opera huset etc..

denna tjejjen kommer från New york, Skit trevlig, och hon ska bara vara hær i 1.5 dag så jag bjuder emd henne till andreas på inflyttningsfest om hon inte har ngt annat før sig! hon blir skit glad och bara yes that would be awsome, så sæger vi hej då och hon sak adda mig på facebook,

kommer till jobbet å så skit mycket folk inte en enda tid øver att pilla på datan, men væl inne på facebook så har hon lagt till mig på facebook ,

skyndar mig som en idiot hem flyger in i duschen och senr inger telefonen då e det nathalie! ska møta henen på jerbanetorget . SÅ JÆVLA ROLIGT! så hon føljer med hem till migl vi førfestar lite lætt hemma på SF innan vi drar till andreas, vi hoppar på fel buss och tror aldrig vi ska komma fram hahha, at last framme hos andreas :)

Partyt drar igång och vi har as roligt! vilken kvæll drar vidare till TGI Fridays! as nice alal fulla och goa och johan så jævla søt full i rullan och ska førsøka prata med nathalie , måste ju prata engelska fyfan vad jag skratta HHAHAHA en ritkigt nice kvæll,. kysste kim inatt! Opsl, men aj de kændes itne konstigt,, hm frida frida .

drar från Fridays jag johanna å kim till MAX møter johan , johan å alex å æter cheesburger. sedan hem, kim sover hos oss alla somnar som stockar.

vaknar upp med værldens skallebank å solen skiner!! ÆNTLIGEN!! drar ivæg å møter Nathalie så idag har vi haft sighseeing in Oslo, vart på operahuset, ute på fjorden med båten, aker brygge ætit  god lax och haft en heløt perfekt dag! till och med engelskan blir slipad i norge ;D nu e hon på væl tillbaka till krakow i polan hon arbetar dær :( henens flyg går vid 6 så , menvi lovade vi ska ses igen!! så jævla underbart skøn tjej!!!

WHATEVER ;)

SOULMATES

SOOO FUCKING AWSOME!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0