home sweet home .. eller nåt

hemma från jobbet träffade ngra nya killar som flyttat in på snigeln väldans trevliga. och vill ni veta de roliga :P
HAR HITTAT EN SNYGGARE VARIANT AV CHRISTIAN!!
vad e oddsen han e sjukt lik alltså!

bara segat åt upp lunchen jag tog med från jobbet, åt litte youggy och är lite smått rastlös.. tråkigt när man vet att man måste upp tidigt.. suck men men ..

just de!
kom upp i morse å skulle gå till jobbet , då hittar jag daniel i soffan utanför mitt rum.. ba okej??
väcker honom å frågar om inte han ska jobba klockan var 08.30 han börjar 08.00.
jo säger han å flyger upp och har ingen aning om hur han hamnade där..
fick nu reda på att han antagligen har blivit drogad igår,.... fyfan vad obehagligt så nu har han tagit blodprov å sånt . så jävla obehagligt...
fyfan....
lilla daniel!

nu bara segar i sängen, å längtar iväg till värmen utomlands! e så sjukt sugen på att resa nu så de finns inte..!!

planen e ju nu december som den alltid vart å då bär de av till thailand! sen vidare tror jag faktiskt tar mitt pick å pack å fortsätter vidare sen.. lutar åt de hållet. VILL ATT DE SKA VARA DECEMBER NU!!!
NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natti
Love


Kommentarer
Postat av: angelica

Kan vi inte få ha lite sommar först? Hur hade du annars tänkt vara brun? ;)

2011-06-08 @ 23:35:17
Postat av: Mamma

Hej Frida. Jasså där har flyttat in en snygging då har du fått nått att titta på. Så hemskt mde Daniel, hur mår han nu? Hoppas du inte sätter armen i ugnen idag också. Kramar Mamma o Bosse nu ses vi snart.

2011-06-09 @ 12:11:55
Postat av: Frida

mamma - jajamensan hahah :P de e bra med han han var å tog blodprov å sånt så vi får se vad fan de var för skit.. usch s¨obehgaligt.. suck suck.. nej då idag klarade jag mig från ungen.. tur deP ananrs hade jag kommit hem liknande en grytvante..



Angelica - sommar de e ju de jag emnar lilla stumpan, vill ha sommar därför ända sättet för att bli brun så får man åkta utomlands:P i regnet går de så förfärligt segt att bli brun :P

2011-06-09 @ 14:42:30
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

haha va gulligt att din mamma kommenterar :D de gör min mormor och mamam med, hahaha :D

2011-06-09 @ 15:09:45
URL: http://annasdotter.se
Postat av: Frida

JA men de e væl klart :P høhøh de ræcker ju inet att prata i telefon :P hahah å vem e du då annasdotter?=)

2011-06-09 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0