hemma

Mys med cilie efter jobbet!, suttit å tjötat druckit kaffe på gården å haft de gott :) visade cilie mina fina skor sen i lördags.. suck ja de som var så fina. tror aldreig jag kommer komma över de riktigt :( suck puck..
lite girls time cilie flätade mitt hår så fint såå , följde henne nu till bussen,  satte mig nu vid datan. hm funderar. kanske lite berverly hills som omväxling :P höhö
ar fått massa sol idag röd i nylle å axlar ., men ja de bästra e att väldigt snabbt å snart e de brunt!!!!!:d


cilie :)

Just de glömde de kul att komma på jobb efter sådana sluskar som jobbar natten asså fyfan för att vara gift med en sådan som inte vet hur man gör ordning efter sig!!! usch för de gubbar :P


Tar bara massa extra tid innan man kan börja laga mat-.. suck suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0