Hemma i Halmstad

vaknade tidigt i morse av amanda som itne ville sova hon ville bara leka hahah så jävla söt men gud vad trött jag var!!!
bussen gick hem till halmstad kl 15.00 mötte kim och sa hej då !
väl hemma i halmstad träffade malin i stan handlade lite små saker, satte oss sedan och drack kaffe på roberts! Mys, som sagt man märker hur mycket man saknar ngn när man träffar dem!!
stack sedan med min packning hem till mamma maria , mötte kim och hoppade in i duschen, sedan gick vi , jag kim, ekka å daniel till harrys , åt gott å bablbade MYSPYS!!

syrran emma hämtade upp mig och min väska så nu e jag hemma hos malin å krille de snart gifta paret!!
söta neo e lika underbar som alltid!!

Gia kom jag ska visa dig
Gia kom och lek
Till och massa kramar fick man när man kom!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

åh, mys! gia kom och lek mig med istället! :)

2011-06-16 @ 01:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0