detta regn kan de inte ta slut!

hemkommen från jobb nr 1 nu bär de snart av till stena line../ guest service

händer så mycket på föreningen nu så man blir helt snurr i bollen,, alla håller på med alla å byter å har sig.
tror kim och ia håller på
daniel å någon
eldin säkert med någon
kan inte namn :P

höhö som jag alltid säger minnet kort men bra:P
en annan som jag itne heller kan namnet på håller på med massa vette fan.. hehe.
lite skoj e de allt. jag kan ju säga nu efter att ha dejtat daniel att jag iten har ngra som helst planer på att dejta ngn inte i kollektivet iallafall.. man bor ju fan tillsammans, de kan alsrig funka. man e aldrig själv , alltid e de på en. nä fy  fan vad jobbigt,.
som min älskade milla å jag alltid säger man ska nog fan vara själv är egoistiskt och tycker om att tänka på mig själv, tycker de e skönt utan all drama,
ensamvarg men skoj på vägen kan man ju alltid hitta.

snart ska jag hem till sverige! först göteborg sen halmstad! börjar faktiskt längta lite nu. träffa linda som jag itne settpå evigheter. träffa kim :)
å ja snart e de bröllop shiit vad tiden går snabbt. OH MY GOD!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0