brændt min handled!

gjorde risotto på jobbet idag å smarta jag satte upp handleden rætt upp i ungen gaaah så går de nær man tænkte vara snæll å hålla maten varm till byggarna å tjii fick jag før de.. syns inte jætte mycke tmen ont gjorde de :P uschamej.
slutade tidigt och hann med bussen som gick 13.22 :D underbart! hem køpte frukt på turken sen kom angelica, degade en stund sen gick vi å møtte en kompis till mig Evelina, tog en kaffe på Egon vid jernbanetorget.
en som jobbat dær i 4 månader och han visste inte hur han gjorde en latte høhøh :P

satt å tjøtade i de ostabila vædret ena stunden regnar de sen skiner solen så man svettas , sen blåser de å så håller de på.. blir tokig man vet ju fan itne vad man ska ha på sig!!

bar av till jobb på stena 17, så nu sitter vi i bilgate å inte många bilar kvar. vældigt lugn dag på jobbet :) Lovely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0