bilgate i de "fina" vædret:P

Sitteridag i bilgate 3 suck suck suck , ænnu  mera suck så lamt-! ingen ser att man sitter hær så de finns inte mycket att gøra inte lønt att gå ut och vifta hit de heller men men jaja:P


Home Home skulle dargit ut me linda å johanna men nej ångrar mig jag å johan stack å köpte en massa godis istället, och har nu kollat film å bara degat

kollade på jennifers body, helt okej men lite knas men ja helt kalrt godkänd! upp tidig ti mon jobba på aker brygge så nu e de kortfattat å ett god natt kanske ska jag ner  röka ett bloss till men njaee vette fan eller jo de ska jag nog haha..

sov gott ni fina!

 

p.s ja mina nerver e fortfarande dåliga när de kommer till lite eller mycket skräck film :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0