trött som en banan

jobbat dubbelt upp idag , fort av bussen från första jobbet så stack jag till jernbanetorget för att jobba där ett par timmar, ändrade om bookingar å sånt! skit kul :)
efter andra jobbet hann jag springa in på cubus snabbt och hittade mig lite kläder hihi som hittat 240 kr för en klänning linne å en tröja :D billigt!
och de som säger att de e dyrt i norge!?!? NI HAR BLIVIT LURADE:p
efter jobb skulle vi egentligen kolla film men så jävla trött så gick hem så nu har jag varit hurtig och sökt till 6 lägenheter, så de e bara å hoppas på  att ngn svarar.. :)
HÅLL TUMMARNA !

nu blir de för en gång skulle tidig säng och ett sista bloss för denna tjej!
Natti på er

Kommentarer
Postat av: Anniken

Hvor har du/dere søkt på leilighet? Håper du får den du ønsker deg, da blir det innflytningsfest :D

2011-07-06 @ 08:00:39
Postat av: Mamma

Klart vi håller tummarna. Kram

2011-07-06 @ 16:32:40
Postat av: Frida

anniken - en på torshov och lite vart stans. ska på visning nu på fredag førhoppningsvis :D



mamma - Tack !!

2011-07-06 @ 22:18:55
URL: http://travelpartyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0