släktträff hos frissan !

IDAG HAR VI ALLIHOPA KLIPPT HOS UNDERBART DUKTIGA AMANDA!!
mamma irene
milla
lotta
sonja
jag
& emma fast hon ahde redan klippe sig:P
fan inte många som saknas :P
alla blev jätte fina och alla blev jätte nöjda!
nu är jag ingen blondin längre, inte långt hår & jag är super nöjd!!!



har nu min klädsel helt klar till i morgon,
precis kommit hem till mamma efter varit hos malin och fixat de sista med klädseln, scrubs går på teven , kan man sova lite i natt tro?
antingen sover jag väl inte alls eller så kommer jag sova som en stock.
imorgon blir det en jobbig dag.


Har nu idag pratat med jobbet i Oslo med om de blir som jag tänkt så kommer jag åka tillbaka den 12 augusti..  tror de blir så, fyller sedan år den 15 augusti så jag e lite så om jag skulle stannat tills då men som alltid hur kul tycker jag de e att fylla år..
så de e ju faktiskt skit samma.. får väl fira mig innan jag drar..

well försök sov nu gott folk de ska jag! wish me LUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0