sista dagen denna veckan..

vaknade tidigt, så idag har jag städat, tvättat å möblerat om lite på mitt lilla rum. känns mycket mysigare:)
pratade med malin i säkert 1 timme eller ngt. så skönt att höra din röst å bara tjöta om allt å ingenting!! :)
stack sedan hem till angelica lagade spagetti å kättfärsås till lunch sååå gott!!











följde med henne till jobbet lite tidigare, satt å babblade med alla de andra å åt is!
mycket på jobbet idag, massa grupper som inte hämtat ut sina biljetter vilket då resulterar i att de tar fan så lång tid! men aj de gick la bra till slut bara rätt seg i huvudet nu.
de första jag gjorde nu när jag var hemkommen , tog fram daim glassen från frysen ¨å vräkte i mig!! MUMS! är så sugen på allt möjligt att jag nog ska gå ner till turken å köpa mig ngt gott!! höhö de e ju faktiskt fortfarande helg!!:P hihi hur många gånger har man inte sagt de liksom:P  men men

väntar nu också på att kim babay ska ringa vi ska nu boka thailand resan, ja å angelica ska ju bara åka en vei så de ska bli sååå jävla roligt! så sk anu sitta lite ikväll å kolla runt , ska ju nog vidare till australien så nu får man ta upp å kolla alla de kontakter man har!
längtar till december så jag blir tokig! då e norge tiden lite slut å thailand å alla andra resor börjar!!!!
CANT WAIT!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin du e min goa tös. Älskar dig. <3 <3 <3

2011-07-11 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0