promenad genom stan

har nu legat å kollat på beverly hills de senaste timmarna, sedan kom johanna å jennifer hem värsta kvällen på länge menade de att de var ikväll, folk som alltid ropade efter de och några andra skrek horor man ba okej!!? suck, när de sedan talat om kvällen promenad så ville de äta så jag följde med de på stan. vi gick ner mot karl johan men vände sedan och tog braiga Akes , där man vet att de e gott och shysst personal. precis vid 7 eleven, kommer de fram en tjej till johanna eller ja alla oss tillslut med en SAX , hon börjar prata på norska att hon behöver pengar till sin man elle ngt :S sedan börjar hon prata på engelska å säger att hon kommer cutta = skära oss med saxen om hon behöver!
hon kräver 80 Nok . och tycker vi ser rika ut. och menar på ge mig pengar ananrs cuttar jag er, vill inte men jag kommer göra de för jag är desperat. man blir ju lite freez läge, speciellt då när man faktiskt inte har ngr pengar på sig, johanna har kort men jennifer hittar en 20 i tröjan som hon ger. tjejjen som tur var tackar skit mycket och kramar om jennifer som nog nästan kissar ner sig och tror väl först att hon går fram för att sätta saxen i henne.
och sen går hon..
nervösa går vi mot akes och har full koll kontroll på tjejjen med saxen..
sucksuck ska bli skönt att komma till majorstuen så man slipper alla dessa..
kunde ju blivit en vändning på kvällen att få en sax i sig.. :( usch usch

nu e de ialalfall mätta å belåtna och vi ligger i sängen och ska nu mysa till film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0